måndag 8 juni 2015

Alla typer av Nailart

Halloj, då var man hemma igen, är hos Nom-stuff ;) Har varit borta i ca.. 4 timmar? Kanske mer, kanske mindre. Har inget direkt perspektiv längre eftersom att det har gått så lång tid. I vilket fall som helst. Tog bussen och kollade mobilen och insåg att jag hade missat ett samtal.. Så typiskt. Alltid någon som ringer när man är mitt uppe i något. Jag är super paranoid när någon ringer och jag inte vet vem det är, tänk om det är jobb / en olycka som hänt eller vem vet, jag kanske vunnit en miljon? ;)

Nej nu ska jag sluta babbla. Idag fyller Elias år och när vi kom hem så sjöng vi för honom, super vackert om jag får säga det själv. hehe. Men nu är planen att jag ska byta om, fixa till mig lite (är super sliten) Sen blir det middag, presenter och trevligt sällskap. Jag menar, kan man egentligen be om något bättre?

BTW! Har snackat med Vanja, ska ju fixa hennes naglar inför hennes skolavslutning :) Har ju kladdat lite nagel idéer men jag kan ju rita upp hur mycket som helst och inte veta vad hon gillar. Såååå har snackat med henne och äntligen kommit på vad vi ska göra för nailart. Blir somriga ombre naglar härligt! Kollade lite inspo och tillbaka å vad jag gjort för nailart på mig själv tidigare. Ah ni fattar grejen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar