fredag 12 juni 2015

Hatar fettigt hår


Sitter i soffan med svart mask och har precis kommit ur duschen ;) Super skönt och speciellt att håret är rent. Fettigt hår är ju bland det värsta jag vet.. Alltså känslan av det. Så när jag väl tvättar håret mår jag alltid lite bättre helt plötsligt haha. Sitter med Nom-stuffs super sköna t-shirt och en sovande Molly bredvid mig. Nom-stuff kom i sotrtsett precis hit men stack för att handla lite mat nu också. Så det som gäller nu är att låta masken torka, dra av den och fortsätta tvätta ansiktet.

Haha nostalgi med Greys Anatomy på tv:n föresten! Jag letar ju alltid efter serier att titta på, Devious Maids, Desperate Housewives (DH), The Walking Dead m.m. har också funderingar på att börja se Orange is the new Black.  Har funderat på det innan men glömmer alltid bort den. Smidigt va ;)

Nej nu ska jag torka lite till sen ska jag faktiskt fixa naglarna och sticka och möta Amanda! Ah bortom bortom bortom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar