tisdag 9 juni 2015

Studenter studenter studenter..


Eyy god morgon!

Haha tror jag börjar gå lite för långt med mina Eyy, lär ju kolla tillbaka på bloggen någon dag och tänka 'varför skrev jag eyy överalt och hela tiden..?!' Jo, då kan jag säga dig framtida jag, det är för att jag är fast i en EY period precis som alla andra perioder jag haft me 'gurka' / 'Nom' / 'ski' och ja m.m. Och va tacksam för det är tackvare min perioder som jag döpte Nom-stuff till Nom-stuff ;)

Nej nu ska jag sluta snacka om något helt relevant haha, det är full rulle till max idag. Ska nämligen iväg strax, stå och paxa en plats längst fram i mitten för att få bästa platsen för bilder på de 2 studenterna som springer ut i morgon! Nikola och Hannah :) Nom-stuff ska ju hoppa på flaket och allt efteråt, själv ska jag fota, sticka hem, byta om och fixa mig, möta upp Nom-stuff och sedan där det iväg till en mottagning. Så hörrni, det är mina planer för dagen men nu måste jag verkligen sticka, har fixat något att kolla på / läsa medans jag är borta lite senare så att det aldrig ekar tomt ;)

(de senaste 2 dagarna har jag föresten kommit undan med 4 inlägg om dagen. Slarvigt! Nu är jag tillbaka, skärper mig och det kommer komma up 5 inlägg idag och resten av veckan ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar