onsdag 3 juni 2015

Försenad födelsedagspresent med posten


Igår kom äntligen den försenade födelsedags presenten till posten! Jag blev ju bjuden till Emmis födelsedagsmiddag (hoppade ju den pga att jag mådde så fruktansvärt dåligt då) men beställde hem en present en vecka innan middagen. Presenten var försenad och nu efter några veckor har gått så har de äntligen kommit! Jag beställde ett par skor, tänkte något somrigt och frächt :) så blev färgen beige / nude om något öppet om fötterna. Skorna kommer från JustFab.

Efter att jag hämtade skorna så möttes jag och Emmi upp, hon provade dom och gissa vad, de var en storlek förstor. Hahaha väntat as länge på skorna och när de kommer är de förstora! Men jag fixade det såklart direkt. Jag ringde Justfab, och idag (om jag kommer iväg med min mage..) så ska jag till posten och skicka tillbaka paketet. Annars gör jag det i morgon.

Men vad tycker ni om skorna? Tror att de är perfekta till sommaren :) Färgen, designen. Är det något ni skulle vilja få i födelsedags present?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar