onsdag 10 juni 2015

Saknar min spraytan..

Nej men halloj :) Idag blir det gym, små plock och små fix och senare på kvällen bär det iväg till Jacob och film mys. Så yes det är planen. Jag har sovit ut idag och idag ska jag inte stressa någonstans. Bara ta det lugnt och få allting gjort i sin egen takt. Eftergårdagen med utspringningar, flak, fotografering och mottagningar så behöver jag en lugn dag. Så ska verkligen inte klaga på att det är en tråkig dag eller något sånt, tvärtom! Idag ska jag njuta och i morgon kör jag full rulle igen, det är jag värd ;)

Påtal om något helt annat, är super sugen på att göra en ny spraytan.. Blev ju så brun och tyckte det kändes super fräscht och snyggt :) Men jag kommer nog vänta till en tillställning nästa gång. Ex. 26, pool party! (ska skriva ett längre inlägg ang. frågor om och hur min spraytan upplevelse var, skötsel m.m.)

En selfie jag tog precis efter vi spraytanat oss, så brun ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar