torsdag 18 juni 2015

Favo bikinisarna


Har varit super trist väder idag, igår satt jag faktiskt ute på balkongen och solade lite. Var ju riktigt varmt på balkongen  och det var ju varmare mitt på dagen, på kvälen blev det ju sämre. När Simon kom över så tänkte vi ju kanske sola lite (väder prognosen har ju varit rätt fel de senaste dagarna) men det regnade och är kallt. Trist :/ 

Har plockat favo bikinisarna nu. Den jag har på bilden är från Nelly, super fin och bekväm. Sen har jag den i mint / orange Triangl bikinin och min absoluta favorit som va favoriten förra året och fortfarande är det, min vita bikini som man knyter i ryggen. Kan tänka mig att man kommer se många triangl bikinisar på stranden i år. Kommer ju själv köra på triangl. Men kommer garanterat använde den vita fortfarande :)

1 kommentar: