torsdag 25 juni 2015

Fake Tattoos istället för smycken

Hos Hannah och lär mig konsten med fake fransar ;) Det är ju något jag hade tänk köra på i morgon. Ja om jag lyckas få till det om vi säger så haha. Förutom fransar så har jag snackat me Simon ang. hår. Jag är ju sugen på att locka det men jag är ju så fruktansvärt dålig på att locka, Annars blir det markerade bryn och min spraytan.

Btw! Fick frågan hur jag tänkte göra med smycken. Känns lite trist att ha en hel vit outfit och inte ha några smycken alls till. Men jag kommer skippa smycken och satsa på fake tattoos istället ;) Speciellt snyggt till en bränna, eller vad säger ni? Då lyser ju de guld / silver färgade tatueringarna mer. 

Rekomenderar det starkt till sommaren istället för smycken, absolut smycken är super men kan få en ful bränna om du har ett maffigt halsband hela sommaren, tro mig, jag har lyckats få en filad bränna pga av smycken, dock var det ett armband haha. Aja, så tips, fake tattoos ;) (dock kan de också lämna 'fläckar' efter att du solat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar