fredag 19 juni 2015

Försenad men ändå i tid

Ey, har bakat en paj ;) Planerna flyter på rätt snyggt faktiskt. Jag, Nom-stuff och Simon ska käka min paj, gjorde en mat paj med lök, tomater och fetaost. Skulle egentligen köpt broccoli också men butiken var stängd.. Tur att vi handlade igår alltså! Aja, får hoppas den smakar gott i varje fall och sen ska vi vidare :) Kommer ta med mig en melon, jordgubbar, chips och bri ost till Huddinge. Så blir chill och sommar snacks ikväll.

Fick ju äntligen iväg Emmis skor nu också haha, en super sen födelsedags present som var fel i storlek m.m. men nu har hon fått dom och de passade den här gången ;) De är riktigt snygga om jag får säga det själv, känns så fräscht till sommaren och ska jag vara ärlig så när jag fick hem de igår så tänkte jag, f*n.. borde köpt såna till mig självm hade varit så snygga på fredag nästa vecka. Det börjar dra ihop si och snart gäller det! :D Så de här skorna är super försenade men ändå i tid för det är ju nu man kan börja använda de ;)

PS! Som ni ser är jag klar med listan, ska bara fixa mig, sen är jag klar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar