tisdag 2 juni 2015

Nailart v 23

God morgon, vaknade och mår lite sådär, är väl fortfarande rätt nerslagen från igår. Men det är bara att använda det som motivation till att distrahera mig själv. Såå nu på morgonen gjorde jag klart mina naglar. Började ju på en ljus grå grund igår :) Avslutade med en mörkgrå ton med lila inslag i mitten och silver band längst sidan. Blev helt okej, en ganska enkel nailart men det kan ju också vara snyggt istället för att bara köra på massa pill och knöliga nailarts. Men skulle egentligen hellre ha lite ljusare nailarts. Så nästa vecka lär det bli mycket vitt och kanske något ljus blå/ rosa? Men de är rätt snygga såhär till brännan och ser rätt fräscht ut irl ;)

1. Måla ett lager färg (jag valde ljus grå)
2. Gör minst 1 lager till av grund färgen.
3. Ta en mörkare färg (i mitt fall mörkgrå) och gör ett mellan tjockts streck i mitten på naglarna.
4. Avsluta sedan med 2 silver färgade streck vidsidan av mitten strecket. Avsluta med topplack och klart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar