tisdag 16 juni 2015

Profilbild, viktigt eller ej?


Ett av mina löften för i år var att byta profilbild på Facebook varje månad ;) Haha bara ett skumt litet mini löfte för mig själv, men det är ju för att motivera mig själv att fota och ta selfies, det är inte riktigt min grej, tro det eller ej. Så jag har faktiskt hållt mitt löfte och bytt varje månad, tog dock bort en av mina Facebook bilder för att jag tyckte om den när jg la upp den, sen tittade jag på den igen och tänkte 'men vad tänkte jag här?!' Så den försvann direkt haha ;) Men såhär ser det ut hitils. 5 bilder och man ser verkligen skillnad på bilderna och min hy framför allt. Var verkligen super dupera blek i början av året och den sista bilden är jag ju mycket brunare. Och där har jag ingen fondation heller.


Tycker ni att det är viktigt att byta profil bild och ofta eller inte? Jag känner några som tycker att det är så viktigt att hålla sig uppdaterad och med nya färska bilder hela hela tiden. Medans jag även känner andra som inte bytt profilbild sen aa.. 2012 typ. 

Det roligaste med Facebook det är ju att jag aldrig är inne där, använder bara messenger på mobilen. Och kollar in 1 gång i månaden för att byta profilbild haha. Annars är det ju andra sidor och appar som gäller. Instagram bl a. Fast nu verkar det ju som att till och med Instagram börjar bli ute. Jag är inte så involverad, jag är inne där jag vill och där jag tycker det är kul att vara aktiv. Ex. Facebook använder jag bara för att ha kontakt med människor och snacka på messenger och Instagram tycker jg är roligt att hålla igång och slänga upp nya bilder.

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte det är viktigt att byta profilbild så länge men är nöjd med den. Men det är ju en smaksak. Har några på min Facebook som byter flera gånger i veckan, haha. Själv byter jag väldigt sällan.

    SvaraRadera