onsdag 10 juni 2015

Helkropp på gymmet

Hemma från gymmet. Efter det förra inlägget blev det en sen lunch med indiska felix soppan och efter det blev det ett avsnitt av the walking dead ;) Jag letar ju alltid efter nya serier att kolla på och har ju sett klart de 2 säsongerna av Devious Maids som ligger ute (åter kommer med en ordentlig recension) så Nom-stuff drog igång mig på The Walking dead, och gissa vad, jag är fast! Inte lika bra som Devious maids och DH men den är tillräckligt spännande för att fånga mitt intresse haha. I vilket fall som helst så stack vi till gymmet och körde på i 45 min lite drygt? och jag körde hela kroppen. Ryggen, lite mage, armar, lår, vader och kondis. Lite av allt helt enkelt. Nästa gång blir det dock mer rumpa och mage.

Nej nu hinner jag inte skriva mer, ska hem, fixa Vanjas naglar inför hennes skolavslutning i morgon och sen sticker jag och Nom-stuff iväg till Jacob för film mys. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar