söndag 7 juni 2015

Naturlig nagel förläggning


Okej, en fråga jag ar fått flera gånger är hur jag tar hand om naglarna och hur de blir så långa. Så jag tänkte tipsa om en produkt som jag använder för naglarna. För ett tag sedan fick jag en nagelolja / ett serum för naglarna. En guldfärgad liten flaska. Flaskan har en liten pipett i locket som man sprutar på nagelbanden, smörja in, låt verka och sen tvätta bort. Inte svårare än så :) Det finns flera nagel serum, men om man inte vill använda serum eller har råd eller liknande. För att få starka och friska naglar så kan kosten påverka super mycket. Försök att få i dig lite mer kalcium för att stärka naglarna (och håret) men ett annat enkelt tips är att faktiskt få in i rutin att måla naglarna. När du har lack på naglarna så pillar du mindre på dom och det blir något av en skyddande barriär på dom.

Serumet är iallafall super bra och framförallt så känns mina naglar friskare :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar