måndag 22 juni 2015

Pool party på Häringe Slott

På fredag har Lost and Found ett event på Häringe Slott, ett poolparty med flera BB och PH kändisar och tror det sammanlagt blir 600 pers om jag inte har fel? Jag köpte biljetter flr 1 och en halv månad sedan, så jag är så redo man kan vara ;) Någon av er som ska dit? Om man inte köpt biljetter och tycker det låter spännande tror jag faktiskt att man fortfarande kan beställa biljetter, dock super snabbt. Men klicka in här på Facebook sidan där det står mer om Eventet --> https://www.facebook.com/events/864635540264579/

Yes, ang. poolparty, om någon ska gå på det här eller något annat poolparty i sommar, vad ska man ha på sig? Jag tipsade ju tidigare om playsuits, men nu känner jag mig mer öppen ;) Gärna lite strand inspirerat fast lyxigare. Så istället för slitna jeans shorts, en bikini topp och en slapp nät kimono, lyxa till det! En snygg flygande kjol, en söt playsuit, lyxig magtröja med snygga shorts m.m.

Några delar jag tycker är snyggt till poolparty :) Kjolar, klänningar, jumpsuits m.m. Gärna mönster och gärna ljusa färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar