söndag 14 juni 2015

Blommor och hälsa

Är uppslukad i serien och har ätit en god middag med Nom-stuff ;) Nästa vecka startar ju min nytto vecka, så idag tänkte jag att jag ska äta något jag inte ätit på länge, blev en god Carbonara. Mums :) Men men, som sagt, nästa vecka blir nytto vecka med nyttig mat och mycket träning. Jag gör såna lite då och då för att hålla igång och motivera mig själv. Mitt mål är ju inte en smal kropp, utan en hälsosam kropp. Jag vill bara vara frisk och må bra. Och då vill jag ju att kroppen också ska det. Därför gymmar jag mest för att få muskler snarare än gå ner i vikt. Kan ju vara bra att veta ;) tänkte göra ett inlägg ang. mål föresten. Vad man har för kroppsmål m.m. och hur svårt folk har för att vara nöjda m.m. Ska göra ett ordentligt inlägg ang det nästa vecka tänkte jag.

Snackade nämligen med Lollo och Emmi igår just om att mitt mål är att vara hälsosam och att bli smal och blev lite inspirerad. Fick föresten en blombukett från Emmi igår, haha, så söt! Tack för blommorna Emmi, de är verkligen jätte fina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar