lördag 13 juni 2015

Min blogghörna

Haha då var det städat och klart! Såhär ser min lill blogghörna ut här btw ;) I soffan, med en mysig liten hund bredvidsig och datorn i högsta hugg såklart. Jag är ju besatt av att borsta håret så borsten ligger basicly 100% alltid bredvid mig haha. + att det är så varmt nu så har body misten redo om man svettas som en gris ;) Vanligtvis har jag också anteckningsblocket med men skippade det den här gången, ska ju vara städat och fint, annars skulle ju hela väskan och allt från himmel till jord ligga runt mig.

Lite random, men kan ju vara kul att se hur det ser ut när man sitter och bloggar :)

Nu ska jag vara social för Emmi var ju verkligen super snabb på att komma hit haha! Nice, vi har ju inte umgåtts så mycke den senaste tiden så bara bra att passa på så mycke som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar