tisdag 23 juni 2015

I behöv av en selfiestick!

Igår kväll när jag skulle lägga mig så drog jag mig seriöst upp med armarna, hela min underkropp är som förlamad.. Har så sjukt ont av träningsvärk i rumpan och lår. Men det är väl bara bra gissar jag ;) Då blir det ju resultat. Men när jag låg i sängen så tänkte jag igenom allt som jag behövde till fredagen, jag har lite idéer till outfits, idéer till smink och hår. Kameran ska inte med då det blir för mycket att bära och jag vill kunna släppa loss och inte släpa runt på kameran och vararädd om den. Så blir mobil bilder för den här gången och då kom jag på att jag måste skaffa en selfiestick till fredag! Jag har ju faktiskt ingen och det vore så skönt och mycket bättre bilder om jag hade en selfiestick ;) Så det måste jag fixa så snart som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar