lördag 13 juni 2015

Ögon från Vargen

Oj nu är det brottom! Håller på att hetsa här hemma med att städa och dona, måste ju slänga upp inlägg också AH! Haha, det har varit full rulle idag, som vanligt med mig då ;) Och snart kommer brudarna börja komma hit. Så jag måste städa och fixa, Molly har varit ute, men måste fixa något inlägg eller 2 också.

Vad är era planer för den här lördagen då :)? Summer Burst kanske? Jag är ju i närheten, kommer inte gå dit men ska faktiskt förbi Gärdet en sväng för att hälsa på en polare som ska dit. Va så himla länge sen vi sågs så tyckte det var super bra timing. Men annars är mina planer att träffa mina härliga brudar, göra middag, mysa och chilla. Inte svårare än så ;) Så lugn kväll men stressigt att förberea allt.

Påtal om något helt annat! Tidigare idag så fotade jag lite (behöver bl a en bra bild till CV:t och jag blir aldrig nöjd haha) så fick några nice bilder :) Fick frågan från en snubbe 'Ey, vart har du fått ögonen från ;)?' Haha blev typ rätt stum, vad svarar man på det? Så jag sa bara, 'Från Vargarna!' (har nämligen fått höra att jag ser ut som en varg innan så tänkte att det passade haha xD Det här är en väldigt random historia. Men det jag vill säga är att mina ögon ser väldigt 'Varg liknande' ut på bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar