onsdag 24 juni 2015

Selfiesticks, vattentäta skal och fransar!

Då var jag hemma och gissa vad, jag hittade en selfiestick ;) En som har sladd till hörlursutaget och inte går via bluetooth ( exakt som jag ville ha det ) men inte bara det! Jag kom även hem med en grej jag såg i butiken som jag bara var tvungen att ha, speciellt till fredag! Nämligen ett form av vattentätt skal till mobilen som går att fota under vatten ;) Det kändes ju för perfekt till poolparty för att skippa. + att jag även fick med mig en liten påse från kicks med lösögonfransar.

Har självklart invigt både selfiesticken och det vattentäta skalet ;) Ska pröva fransarna senare ikväll när jag är hemma från spraytanen igen eller i morgon, vi får se. Men allt funkade toppen :) Lär göra bättre inlägg och recensera skalet och selfiesticken vid ett annat tillfälle.

BTW! Selfien med selfiesticken finns på instagram : Gabbesketch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar