tisdag 23 juni 2015

Beslutsångest..

Blev ju många inlägg på en gång där, blev ju sent med naglarna då jag började pilla på dom försent egentligen :/ Men i morgon blir det bättre! Då har jag ju inte några naglar att fixa och då är alla tvättmaskiner klara m.m. Har dock grejer att göra i morgon, jag och Simon har bokat tid för spraytan, blir dock inte hos lilla salongen den här gången,  hon ska tyvärr åka bort så vi bokade en salong som ligger på st. eriksplan istället. Men det kanske är bra att jämföra lite och skriva lite om vilken som va bäst och vad som skilde de åt ;)

Har lekt med håret nu på kvällen och både testat att platta det och göra det vågigt. Vet ju inte vad jag ska göra med håret inför fredag.. Men nu har jag gjort en frisyrtest och jag tror ändå att jag lutar mer åt vågigt. eller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar