onsdag 24 juni 2015

Idag blir det snabba bullar

God morgon! Idag är det snabba bullar, eller säger man så haha? Är det något jag kanske bara har fått för mig? I vilketfall som helst, stack upp för en stund sen, ska faktiskt ta mig iväg och leta upp en selfiestick. Behöver en till fredag och varför köra sista minuten, alltså imorgon, till att hitta en. Så idag ska jag skaffa en selfiestick och sen är det bara att ta sig hem. För hemma blir det en ordentlig dusch med skrubb och peeling och no makeup. Ska sen packa väskan och förbereda mig inför helgen. Sen möter jag upp Simon i stan och vi spraytanar oss. Sen bär det hem igen. Blir nog mer kaos i morgon om jag ska vara ärlig, och mest med att fota, säga hejdå till Nom-stuff och planera hur jag ska sova :/ Ah stress! 

Nej nu ska jag faktiskt iväg, vill ha det här gjort och förhoppningsvis hitta en selfiestick. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar