fredag 19 juni 2015

En ny nagel tradition

Nej men hej och glad midsommar på er :)! Hoppas ni har kokat ihop massor av nice planer, själv har jag verkligen försökt få ihop något i sista sekunden, har gått lite sisådär eftersom att alla andra har planerat i tid och redan har planer för den här helgen ;) Gissar att de flesta av er har gjort likadant, alltså har bestämda planer sen innan och inte skrev till alla ni känner igår kväll haha?

Nej men ni får ha en super skön midsommar, med alla möjlia planer, gissar att det antingen blir familj / släkt eller polare. Stugor och grillning är väl det som gäller, men med det här vädret kan det ju bli riktigt trist :/ Aja, men mina planer börjar nu och slutar inte fören i slutet av dagen, har mycket att göra idag!

Påtal om något annat, för 1 år sen, 20 Juni, så hade jag en svensk ombre nailart i gult och blått, idag har jag en ombre i gult och orange ;) Jag kanske borde ha det som tradition? Varje midsommar ha en ombre nailart i en ny färgskala haha! Eller vad tycker ni? En rolig slump :) Nej nu ska jag börja bocka av listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar