söndag 14 juni 2015

Dålig vecka..

Halloj! Vaknade upp super trött och har ont i kroppen :/ Surt, men men.  Har tagit en lång skön dusch och nu blir det ut med Molly. Men hur ser planerna ut för dagen då? Jo jag kommer ta det lugnt nu på eftermiddagen, se lite på Walking Dead (är nu på 3:dje säsongen) och sen blir det nog lite middag med Nom-stuff och sen blir det att packa väskan och sticka hem, vi får se hur det vlir med den punkten ;) Men är riktigt seg nu och ska faktiskt luta mig tillbaka i soffan nu och njuta av att ta det lugnt. Näste vecka blir det lite mer liv på bloggen, med intressanta och varierande Inlägg.

För varje vecka brukar jag göra upp en plan. Jag plockar fram papper och penna och skriver ner alla idéer till inlägg jag har, och styr upp det så att det inte en dag blir 3 inlägg med selfies eller 2 dagar uten ex. Eller bara inlägg med googel bilder och inga egna m.m. Men den här veckan provade jag att köra på utan att skriva ner idéer och bara köra på. Vilket slutade med lite halvdana inlägg här och där utan någon riktig plan och bra innehåll :/ Så jag bojkottar den idéen och fortsätter som vanligt!

Nej nu blir det Walking Dead och skrivblocket fram, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar