lördag 20 juni 2015

Ny dag, nya tag

Nej men hallå alla glada och friska människor ;) Mår ni bra? Gissar att det finns några som mår lite sådär idag efter midsommar julbordet (sill och potatis) och alla snaps visor och nubbar m.m. Själv är jag bara lite trött och seg. Var super roligt igår! Planen var ju först att dega hos Nom-stuff men blev bjudna till Huddinge så vi hade på lite musik, och spelade spel och lekte lekar haha. Synd att jag total glömde att fota! Tog med kameran men glömde bort att fota kvällen och människorna :/ Dåligt av mig! Blev iallafall sista tåget hem och jag passade på att ta lite matpaj till kvällsmat, som jag gjordetidigare under dagen :)

Men idag är en ny dag! Och jag gissar att flera kommer umgås med familjer och fira vidare? Själv ska jag iväg till lilla pappa och höra allt om deras resa som dom nu är hemma ifrån, jag och Nom-stuff ska vara där en stund och sen har vi faktiskt snackat om att träffa samma gäng vi va hos igår, och träffa dom senare ikväll igen. Känns som att det kan bli en riktigt härlig grupp :)

Idag, som igår, har jag blommiga ben och en vit enkel magtröja. Får se om jag slänger på en kofta på det eller byter topp. Men de här byxorna framhäver ju verkligen min rumpa, eller vad säger ni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar