fredag 1 maj 2015

OmakaPar

Jag har fått en liten förkärlek för omaka saker. Jag har alltid älskar omaka par ex. När man ser en super snygg brud vara ihop med en söt liten nörd. Eller varför inte ett super modernt och ljust hem med inslag av bohemiska, trä möbler. Haha skum jämförelse. Men omaka är super charmigt och jag har liksom alltid gillat det. Därför har jag nu börjat få en förkärlek för omaka kläder. Alltså att mixa på ett lite udda sätt. Som tight med löst, modernt med vintage och rustik med lyx.

Så jag leker runt med lite omaka kombos med ex. en slapp enkel rutig skjorta, ett par enkla jeans och vita sneakers. Och till det ett pampigt lyxigt halsband och Calvin Klein armband. Älskart. Enkelt och lyxigt, såhär ska jag försöka slå ihop lite kläd kombos i fortsättningen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar