torsdag 7 maj 2015

Vart lägger du ditt fokus?

God morgon! Ska ta mitt pick och pack och ta mig till fina lilla Molly, vi ska ta en liten promenix och njuta av solen :) Sen blir det lite lekar och mys. Så det är så jag inleder dagen kort och gott, dock ska jag ta med mig datorn och arbeta vidare på bilderna från gårdagens fotografering, passa på när man har det lugnt och stilla omkring sig så att jag kan lägga allt mitt fokus på det ;)

Senare ska jag möta upp Simon och sola var det tänkt, men ska kolla lite med henne ang hur hennes dag ser ut i morgon också, beroende på hur lång dagen blir så att jag har mina alternativ öppna. Sen är jag super super taggad på att äntligen få gå tillbaka till gymmet :) Nu när jag är frisk så, att vara sjuk dödar ju verkligen massor av gym tid, men nu ska jag ta det lite lugnt i början och inte chocka kroppen heller, men blir fokus på mage, ben och armar.

Ang. gårdagens fotografering, tog 2 bilder med fokus på 2 olika punkter och vart fokus ligger gör ju verkligen hela bilden. är fokus i mitten, på sidan, i detaljerna, i helheten m.m. Så när man fotar, försök att lägga fokus på olika punker för bästa möjliga slut resultat :) Man måste ju experimentera för att lära sig något nytt. Så vart lägger du ditt fokus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar