onsdag 6 maj 2015

Snygga bilder till bloggen

Åt lite lunch innan jag stack iväg. Ska ju som sagt ha en mini photoshoot med Lillis :)! super duper taggad faktiskt, var alldeles för länge sen jag hade fotografering och alldeles för länge sen jag träffade den här underbara bruden för den delen, så taggad till max idag ;) Dock läste jag att vädret skulle bli bättre än det faktiskt blev så vi skjuter upp på den stora fotograferingen och leker runt lite, bollar idéer och tar en fika. Men innan man ska iväg och fota så behöver magen fyllas på så blev vaniljkvarg, solrosfrön och hallon. Farligt gott! Men egentligen skulle jag ha haft jordgubar också men de har blivit stelfrusna :( Köpte ju såklart färska men la in dom i kylen för att de skulle bli kalla så kom dom ut som stenar.. Aja, hallon är ju ändå super nyttigt och gott. och att det blir snyggt på bild och till bloggen skadar ju inte heller om man säger så haha, det är helt enkelt en win win situation :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar