onsdag 20 maj 2015

Jag känner mig förföljd..

Hahaha! Jag känner mig sjukt förföljd. Idag, mitt på dagen fick jag ett samtal från min syster som skrattade i telefonen och visade en bild på en tecknad hund som ser så olustig ut på någotsätt. Super söt men konstig i kroppen och allt helt enkelt haha, och efter att vi skrattat i telefonen så hittade jag ett inlägg på min facebooksida med hunden som hon lagt upp. Sen lägger jag ner mobilen och fortsätter med mitt, men Nom-stuff bredvid mig. 2 minuter senare vänder sig Nom-stuff mot mig och visar bilden på hunden på sin mobil! Några minuter senare så får jag ett meddelande från min andra syster, där även hon skickat bilden på hunden haha! När jag tillsist började släppa hunden ur tankarna och tog mig hem från Nom-stuff, plockar jag upp mailen på datorn det första jag gör, och vad är det första jag ser, JO HUNDEN!

Hahaha det finns nog ingen som kan få mig att skratta så mycket som min syster Beata, men herregud vad hon ansträngt sig för att jag ska se hunden överallt! Så bra gjort Beata, well done ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar