lördag 16 maj 2015

Rakt VS Lockar


Har lekt runt lite med håret och velar mig fram och tillbaka, rakt vs lockar? Man kan ju göra så otroligt mcyekt grejer med hår och jag brukar ju knappt röra mitt, slänger upp det i en toffs, ibland en slarvig fiskbensfläta, annars hänger det bara. Så försöker verkligen lära mig och bli bra på locktången så försöker leka runt med den så mycket som möjligt, jag menar övning ger färdighet, right ;) Men nu kan jag inte bestämma mig vad jag ska köra på inför ikväll haha, vad tycker ni? (kommer btw inte köra på tröjan, ska slänga på mig något finare, så fokus på håret :)) Jag kan aldrig riktigt bestämma mig för om jag passar i lockar, medan ibland känner jag att jag inte alls passar i rakt? haha jag har ett ilandsproblem upp till öronen här guys. Så Rakt VS Lockar?

2 kommentarer:

  1. Jättefint hår! Vad använder du för locktång?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, tack :)!
      Jag använder Björn Axens Slide Curler ;)

      Radera