tisdag 26 maj 2015

Mina tvångstankar

Okej jag har officiellt tvångstankar. Det finns en del grejer som jag har väldigt svårt att släppa ur tankarna i min vardag, helt enkelt milda tvångstankar. Men jag kollar seriöst min mobil varje minut.. Trots att ljudet och vibrationen är på och den ligger liksom precis precis bredvid mig, så ringer det så märker jag det, men jag kan inte sluta dubbelkolla! AH! Jag sitter seriöst och blir lite mentalt galen på mig själv.. 

Mina tvångstankar:

- När jag kollar på tv:n/film så måste volymen vara på en jämn siffra. Kliar som tusan i fingrarna om den är ojämn tills jag bytt.

- Vatten, jag kan inte dricka vatten som legat framme i mer än 1 h., det får inte finnas något alls på glaset eller i vattnet. Jag kan inte dricka kranvatten från köket, bara från badrummet.

- Hör jag någon annan knäcka ex. fingrarna, måste jag knäcka allt. Om någon alltså bara knäcker till ett finger så måste jag knäcka fingrarna, nacken och ryggen. Och jag kan inte slappna av fören jag har gjort det.

- Jag måste avsluta det jag påbörjar, gissar att det är ganska vanligt? Men jag kan inte bara avsluta.

- Tvättar händerna varje gång jag kommit hem. Ibland när jag är uttråkad går jag in till badrummet och tvättar händerna.

Nej nu ska jag fortsätta med tvätten, har en hel del toppar att tvätta. Såhär ser jag ut idag när jag är hemma och fotar. Ögonbryn, mittbena, svart slapp topp. 

1 kommentar: