fredag 8 maj 2015

Mina måsten i handväska


Såhär ser min sommar väska ut. På somrarna satsar jag alltid på en liten mindre väska då man slipper halsduken, mössa, jackor och grejer som tar plats. Så en mindre och gärna en fräsch liten handväska :) Och innehållet då? Ja men jag har ju mina små måsten i handväskan och på sommaren minkar mina måsten. Ex. kan jag stryka halsduken, mössan och faktiskt stryka mycket smink, på sommaren får jag snyggare hy så brukar faktiskt bara köra ögonbryn alt. också ögronfransarna.


Såhär ser min väska ut förtillfället. Kör på mina fina nude färgade handväska som jag fick från nom-stuff från Paris :) super söt! Solglasögonen hänger ju alltid med, mobilen, BabyLips, borste, bodymist, nycklar och plånbok. Busskortet brukar jag faktiskt skippa nu när det är varmt ute och man kan gå runt istället för att ta bussen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar