onsdag 6 maj 2015

Veckans nailart

Efter mycket om och men ang. naglarna så gjorde jag dom blå. Jag brukar ju nästan bara köra nude, rosa toner, kanske lit orangea inslag m.m. och så men har ju inte använt blått på hur länge som helst. så kollade vilka blåa jag hade (har väl 4/5 olika toner drygt) och blev jätte sugen på den här mellanblåa tonen med lite lite lila i som är en matt färg, ganska diskret men ändå utstickande. Blev helt enkelt påsytt lite kär i färgen :) och vad passar inte bättre till blått än vitt och silver? Dock är min vita slut så fick hoppa min original idee och köra på silver inslag ;) Är faktiskt nöjd, men ska köpa mig en ny vit och har redan planer på vad jag ska göra med naglarna nästa vecka!

Armour Nails (Blå grund, silver rustning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar