torsdag 28 maj 2015

svartmask och tidig spa dag

God morgon :)

Fullspäckad dag och jag ska försöka få till ett så bra bloggande som möjligt. Kommer ju vara i farten hela tiden så lär bli lite svårt men jag fixar det ;) Startade dagen med en lång dusch, tog och duschade håret ordentligt och skrubbade kroppen. Förbereder mig inför kvällens planer. Men nu kör jag på svartmask, sitter med den i ansiktet nu. får ju skjuta upp spadagen till idag istället som ni skärt förstår. Att skrubbaansiktet och ha ansiktsmasker dagen efter en spraytan, inte det smartaste draget ;)

Emmi har föresten hört av sig och jag ska försöka skynda på här hemma och sen ta mig till Solna C och möta henne där. Blir att gå runt i butiker, ta en fika och snacka skit. Bästa :) Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar