torsdag 28 maj 2015

dåligt av mig..

Ah vad jag har varit dålig! Nu får det helt enkelt bli en bomb inlägg på en gång.. Super dåligt av mig :( Och jag som sa i morse att jag skulle fixa det här trots att det var en späckad dag. Blev ju super stressigt från att jag stack i morse, träffade Emmi och sen hem jätte snabbt innan jag skulle iväg och träffa Simon.

Men gud vilken dag! Sånnahär dagar gör så det känns okej med chill dagar när man inte gör något alls ;) Dock är jag inte klar än med veckan. Idag va det stressigt och i morgon lär det bli lika stressigt.. Ska nämligen på förmiddagen träffa Simon, fota, tidig eftermiddag träffa Lollo, luncha, sticka hem, packa och sen bär det iväg!

Men var jätte roligt att träffa Emmi igen och bara gå runt i Centrum och kolla butiker m.m. Fick ju faktiskt hem lite grejer som behövdes köpas. Ni vet, studenter och grejer närmar sig ju ;) Inte för att det är min tur den här gången men finns ju andra som tar studenten som ska uppvaktas. Men i vilket fall som helst så sprang vi runt som yra höns och kollade efter Thelins vid Solna C för att kolla smörgåstårtor till en tillställning hon ska hålla i. Crasy Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar