tisdag 19 maj 2015

Luncha med Hannah

Halloj! Då var jag hemma igen efter att ha lunchat med finaste Hannah :) Måste försöka ses lite oftare, men det är ju så mycket som kommer ivägen hit och dit så det är ju svårt att träffas hela tiden, tyvärr. Men i vilketfall som helst så tog jag mig till hennes jobb så stack vi till ett fik i närheten, jag köpte en vegetarisk sallad och hon en spenat paj, och så satt vi bara och snacka om allt möjligt. Det är ju faktiskt det bästa med att umgås med vänner, att man bara kan sitta och snacka hur mycket som helst och att det alltid finns något att säga, det räcker bara att snacka men behöver inte alltid hitta på något annat och känna något press. :)

Så efter en jätte trevlig lunch med Hannah så stack jag till Solna c, hämtade ut ett paket och det här va sista dagen annars skulle paketet skickats tillbaka, ah! haha snacka om att sjuta upp det ;) Sen passade jag på att springa in på ginatricot och köpa ett nytt vitt nagellack, mitt har ju varit super dåligt och slut för länge och behöver verkligen ett vitt, så nu är det gjort och jag kan kryssa för det, så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar