onsdag 27 maj 2015

Ren frustration

Nej men halloj ;) Jag stack upp tidigt och drog mig direkt till gymmet jag, så har verkligen varit igång om vi säger så hehe. Tänkte att det är dags att ta en någorlunda gymselfie? Idag blev det mycket kondis och underkropp. Låren har fått arbeta för fullt! Men vet ni vad? Jag är typ super frustrerad på mig själv, är ju verkligen världens mest glömska människa. Jag har nu de senaste 2 gångerna glömt hårsnodden när jag väl kommit fram till gymmet. Finns nog inget mer frustrerande i mina ögon än att gymma och röra sig/ fokusera på något och ha håret viftande i ansiktet.

Men jag lyckades ju ändå prestera på plats och det va ju bara att kötta och inte tänka på håret helt enkelt haha ;) Lyckades slänga ihop någon typ av hårknut med hjälp av håret som en egen toffs, blev ju sådär men det funkade som en under tiden lösning.

Ey! Nu blire yoghurt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar