måndag 11 maj 2015

Nostalgi med webcam

Hur länge sen var det int man använda webcam? Haha blev typ lite nostalgisk när jag råkade klicka upp min webcam på datorn och var ju bara tvungen att leka runt lite. Tänk att dåliga kvalitets bilder som man tar med en dator kan vara så mycket nostalgi haha det är ju en ganska rolig tanke ;) Minns när profil bilder på Facebook var bara massor av cam bilder, hur man lekta runt och tog massor av fula bilder med effekter och miner. Haha åh :)

Ni har väl också cam minnen? det är ju nästan ett måste när man var mindre att man lekta runt på skoldatorn eller satt hemma med vännerna. Älskart ;)

Tog 2 bilder på mitt hår och mitt halsband btw. Har ju faktiskt kört på lockar idag, vilket för mig är rätt speciellt, jag brukar verkligen aldrig locka håret men idag blev det ju faktiskt ett lite lockigt hår och halsband. Ja men why not egentligen, kvalitén på bilderna är ju ingevidare men det är ju lite charmigt nästan att slänga upp en cam bild då och då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar