söndag 31 maj 2015

3 sommar outfits

Ey god morgon, och till alla mammor, grattis på morsdag ;) Några speciella planer eller bara kör på en klassisk söndag? Hemma, chilla, fixa det sista som behövs fixas i veckan och förbereda sig inför jobb på måndag. Mina planer ser ut följande, gratta min mor och åka hem. Blir ett fint litet kort och en liten present och sen blir det väl extra snälla och mycket uppvaktande helt enkelt.

Hela den här helgen har jag bott i mina leopard harem och jag är ju så kär i de här byxorna! världens skönaste byxor och jag vill ha flera, fast i olika mönster :) Skulle kunna köra tunna snygga harem i olika mönster och färger hela sommaren (när det inte är för kokhett vill säga) Här är några snygga outfits, vill ha alla! såhär vill jag verkligen se ut i sommar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar