onsdag 27 maj 2015

Nostalgi godis

Hej mitt godisland :D! 

Haha mins ni att jag sa att tidigare så var jag och Nom-stuff och handlade? Var ju lit mat o grejer, men påvägen tillbaka så gick vi förbi en liten kiosk och tänkte gå in för att kolla om de sålde slush, blev super sugen och har ju inte ätit slush i år och tycker att det börjar bli dags nu när det är så varmt ute ;) Meeen det fanns ingen slush så fick hoppa det. Får bli en annan dag helt enkelt. MEN! när vi var där inne och kollade runt så såg jag massor va nostalgi godis och mina absoluta favorit klubbor. Så självklart varjag tvungen att handla haha. Dock hade jag inga lösa pengar och minimum på kortet var 50:- det borde seriöst finnas bankomater där man kan få ut växel typ. 

I vilket fall som helst så stack jag och hämtade pengar och stack tillbaka, fick 10 favvo klubbor, pop rocks, 2 splash godisar och 2 gula patroner. Och allt det här gick på under en 20kr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar