tisdag 5 maj 2015

Vad ska jag göra med naglarna

God förmiddag, är en uppriktig kaos här hemma då jag från igår morse inte haft något internet, jag har alltså fortfarande inget internet vilket förstör mina blogg planer totalt :( Har nu mobilen uppkopplad till datorn men det går bara i korta perioder och det är segt, men ska hålla måttet ändå! Ska fota snart, och idag var ju planen att fixa nya naglar men har inte kommit på alls vad jag ska göra, ahh behöver mer betänketid så får bli nya naglar i morgon istället :)

Har kollat lite på naglarna jag gjorde förra veckan, gillar ju verkligen hur rena de är på någotsätt, försöker hitta inspiration från dom men vill ju samtidigt ha något nytt? Ahh illandsproblem!

LÄNK till inlägget med bild tutorial/ förklaring på hur jag gjort naglarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar