söndag 31 maj 2015

Favvo klubban :)


De här klubborna är mina absoluta favoriter! De är ju såå goda :D! Ska göra ett inlägg mer ang. godis och sånt tänkte jag ;) Men de här är ju verkligen minnen också. Minns när jag var liten och klassen skulle bada, i badhuset hade de en liten kiosk där de sålde lite godis. Då brukade jag alltid köpa de här klubborna, speciellt blåa, för 2 kr. styck ;) Sen dess har jag jag sett dom någonstans. Tills jag hittade en liten kiosk som sålde massa nostalgi godis! :)

Då var man påväg hem efter den här helgens äventyr. Så vad har hänt den här helgen? Jo i fredags började det med att jag hade en fotografering med Simon på förmiddagen, sedan var det hem, byta om och springa till bussen för att ta sig in till TC och träffa Lollo för att luncha. därefter bar det hemåt, blev packa, blogga och sen åkte vi iväg till Gävle.

Så i fredags kväll kom vi fram till Gävle, beställde kinamat och åt takeaway och tittade på Filmen Maze Runners. Är så taggad på film 2 :)! Resten av helgen har det varit att gå i butiker, handla lite mat, mer filmer, spela spel och grilla. Har varit en jätte mysig helg och med all stress på axlarna så har jag verkligen behövt komma bort lite och få lite luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar