lördag 9 maj 2015

Nya Dr. Denim

Hur har er lördag varit än sålänge :)? Själv så startade jag med att fixa klart ett jobb, tog mig en ordentlig och lång dusch och tvättade håret och sen möte jag upp Simon för en lunch och gå runt på stan. Blev lunch på Vapiano med en Caesar sallad (vegetarisk) och Simon tog en pasta med sås. galet gott! Sen gick vi helt enkelt runt på stan, Simon kollade efter en vår jacka och jag var i extremt behov av ett par nya byxor då alla mina byxor har gått sönder, är söndertvättade eller bara super slitna. Så jag kom hem med ett par nya Dr. denim mörkblåa från Salt. De är ju super bekväma och snygga, vid senare tillfälle får jag satsa på något med bättre kvalité kanske men nu är jag bara desperat efter ett par fungerande byxor ;)

Planen var ju annars att möta upp Lingan ikväll, var ju inte direkt igår ;) men han har blivit sjuk så får skjuta upp det helt enkelt. Så ikväll blir det bio och fira Nom-stuff då han suttit och skrivit prov och dödat den här lördagen så film och mys står på listan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar