torsdag 14 maj 2015

Paradise Hotel förspelet

Har precis kollat på Paradise Hotel förspelet som finns på tv3play och på Viaplay, tänkte ge det en chans och kolla om det var något att se. Tycker att ph kan vara kul, alltid härligt med lite drama men ibland är det så extremt jätte ytligt så då brukar jag bojkotta det. Så nu har jag iallafall kollat ikapp på de 2 avsnitten som ligger uppe på viaplay. Det är ju så att Samir och Saga ska välja ut deltagare inför årets ph och de började i huvudstaden, sthlm. Och oj vad ytligt det är, någon med stark personlighet men inte lika starkt utseende åkte medans en typiskt svenskt brud, snygg till det yttre men utan personlighet kom med, säger inte det ganska mycket?

Aja, det här kan bli något jag kollar på om jag är uttråkad, det inte finns något annat på tv eller om det inte finns något läppstift i närheten haha ;) (kolla tidigare inlägget så förstår ni vad jag menar) men annars, inte så energi rikt, lite konstiga beslut och utan någon grund och ytligt.

Vad tycker ni om Paradise Hotel förspelet, konceptet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar