onsdag 6 maj 2015

Jag har internet!

God morgon, jag har internet!

Igår kväll kom internet tillbaka så nu kan jag äntligen köra på som vanligt ;) Tror dock inte att det märktes att internet var av då jag lyckades slänga upp inlägg som vanligt? men för min del är det en stor lättnad och en stor skillnad då jag inte behöver pilla och sitta hur länge som helst med ett inlägg pga att det var så segt och bara gick med en sida i taget m.m.

Men nu har jag ju internet så ska inte klaga. timingen är ju faktiskt perfekt då jag ska iväg och ha fotografering idag :) Agerar fotograf ;) Så behöver ju inte internet egentligen för att redigera men jag gillar att använda photoshop i kombination med andra redigerings program och då behöver jag internet. + om jag ska sitta och hets jobba på bilderna för att kunna skicka dom till Lillis så snabbt som möjligt :) Gillar ju att jobba på snabbt.

Har på mig en snygg grå topp, men funderar faktiskt på att byta till något vårigare ;) Ah vi får se hur jag gör, har iallafall släppt ut manen (syftar på ruffsigheten inte tjockleken) satt på ansiktet och kläder på kroppen, ska kolla att kameran är fulladdad och beredd för fotografering m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar