söndag 31 maj 2015

Uppdatering ang spraytan

Då har min mor fått ett fint litet kort med rosor och en personlig text, presenten kommer senare ;) Ja ni vet ju vad som kommer, då mamma inte brukar läsa mig blogg (har väl hänt 1 gång) så kände jag att det var säkert att dela med mig av den här på bloggen med bilder och allt hehe. 

Lite uppdatering ang. min spraytan btw! Vaknade upp lika brun som vanligt, är inte klibbig. Tycker till och med att brännan / färgen blivit lite bättre och mattare. Den känns mer naturlig nu än för 2 dagar sen om vi säger så. Men färgen har inte försvunnit alls. Känner mig super exotisk och har fått massor av komplimanger, jag lovar att jag kommer göra det här igen ;) 

Färgen syns ju inte direkt på bilderna, ser bara lite lite brunare ut. Men har föresten märkt att gråa toppar är super snyggt till färgen. :) Så idag blir det en snygg grå topp, enkelt utsläppt hår, enkel sminkning och leopard harem, ja, jag kör på dom idag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar