onsdag 20 maj 2015

förlänga, bleka, förtjockning

Det som står högst upp på min önskelista just nu är ett dyrt besök på hårsalongen haha ;) Att få tjockt, långt hår och byta hårfärg, det är vad jag önskar mig just nu. Har ju varit sugen super länge på att gå tillbaka och fixa håret, sätta in nailhair och få ett tjockt och långt glammigt hår och att byta hår färg. Har ju snackat om att jag vill prova på att bli blond, det har ni väl inte missat va :)?

Förra året, 28 Maj, för att vara mer specifik så var jag på Rapunzel of Sweden och satte in 50 cm löshår, nailhair och färgade håret i en mörk choklad brun ton. Nästa gång jag fixar håret så tänkte jag go all in och köra 60 cm, blondera håret och få en snygg förtjockning av mitt hår. Yes, så ser min plan ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar