tisdag 12 maj 2015

Bojkottar Justfab!


Känner ni till Justfab? Alltså en sida där man kan beställa skor och väskor framför allt på nätet. sidan är ju menad för skoälskare, alltså människor som är typ sko besatta. I Januari beställde jag från den sidan, en väska och ett par stövlar och allt verkade super. Sen visade det sig att jag blivit indragen i något medlemskap då det dras pengar från kontot som tydligen ska lagras på Justfab för att man ska kunna handla för dom pengarna vid ett senare tillfälle. Idiotiskt!

Så jag googlade efter en mailadress, vilket tog onödigt långtid att hitta, jag brukar alltid säga att om man inte hittar en mail så säger det sjukt mycket om företaget, alltså att de försöker dölj något, är vana vid att bli kontaktade och försöker göra det svårare för att komma med klagomål. Så efter mycket letande hittade jag en mail, mailade ett irriterat mail där jag ville ha tillbaka pengarna som tagit. Men så såg jag att deras kundservice var öppen så jag gjorde faktiskt så att jag ringde också efter mailet. Där en så otrevlig kille svarade i telefonen, han var dryg, ironisk och tog en inte alls på allvar. Jag var irriterad, absolut! men jag sa också att jag var irriterad på situationen och han verkade bara vifta bort det och nästan skratta till. MEN efter mycket om och men i telefonen kom vi äntligen till en deal och jag får tillbaka pengar som tagit från mitt konto.

Så det jag vill säga är, otrevlig personal, svår att kontakta och enligt mig, dumt koncept.. Så om du ska handla på Justfab, läs igenom innan du råkar godkänna något eller så och läs recensioner om sidan för det är inte bara en vanlig online butik med skor och väskor.

1 kommentar:

  1. Läste nyss detta, råkat ut för samma sak. Hur gick det med allt, fick du någonsin tillbaka dina pengar från JustFab?

    SvaraRadera