lördag 30 maj 2015

Smidigheten själv har varit framme

Smidigheten själv är tillbaka! I torsdags var jag iväg med Simon och spraytanade oss. Har ju verkligen en härlig bränna och än så länge har jag fått mycket kommentarer som 'vad brun du är!' 'super snyggt!' 'Har du solat? Ser jätte fräsch ut' 'du ser verkligen frisk ut, snyggt' haha ja men lite allt möjligt. Men än så länge inget negativt. I vilekt fall som helst, i torsdags innan vi stack till Lilla kliniken gick jag in i en möbel, vi har nämligen en kista i hallen (ser inte så läskigt ut som det låter haha!) och den har som 2 klämmor som man stänger den med. Tänk en gammal koffert med knäppen eller en portfölj eller något sånt. Sånna klämmor har kistan och när jag kom hem så såg inte jag att ena den var öppen, vilket innebär att den pekar rakt utåt. Och det här minna vänner är resultatet.

Jag gick in i den, fick ett ordentligt riv sår, blev några fula ord men var ju bara att vifta bort det. Men nu är det 2 dagar sen och såret har blivit värre! Gör mycket ondare, blivit svullnare och en bula + blåmärke. såhär ser det ut idag. Tog tyvärr ingen bild på hur det såg ut innan men ni förstår ju principen :/ AJ säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar