onsdag 6 maj 2015

Serum VS Förlägning


Långa fransar, få tillbaka de sönder noppade ögonbrynen och långt, tjockt hår. det är väl det som gäller för att vara snygg nu för tiden ;) Trender kommer ju alltid komma och gå, men det finns alltid olika sätt att ta sig an saker. Vissa trender är ju bra, ex fitness trender då man ska käka sallad när man träffar tjejkompisen istället för att.. ja.. sticka till donen haha? Oj vad jag inte kom på något annat men får duga, ni förstår konceptet. I vilketfall som helst, jag tycker själv att det är super snyggt med tjockt hår, det behöver inte vara långt, men när jag hade förläggningar förra sommaren då jag tog studenten blev jag verkligen fast, tyckte att jag passade mycket bättre i ett tjockt långt hår än mitt tunna mellan långa. Och för det andra är jag super trött på smink och försöker hitta andra alternativ, så lite tätare och mörkare ögonbryn och fransar skulle verkligen vara super!

I vilket fall som helst, den här trenden gillar jag, långa fransar, då slipper jag köra sönder på mascara och mörkare och tätare ögonbryn så slipper jag måla dom varjedag :) Men nu förtiden finns det ju flera varianter. Ex. Serum för längre fransar/ bryn och kosttillskott för att stärka och få längre hår. Sen finns det ju också det snabba alternativet, att köra en färlägning av fransarna / håret. Men vilket är bäst? Vilken sida står du på och vad föredrar du? Det är väl super individuellt och har man ekonomin så kör man väl kanske båda? Kör en extension i håret för att få resultat direkt men också käkar kosttillskott för att förstärka och förlänga sitt naturliga hår.

Bildkälla: TheWhiteOne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar