söndag 24 maj 2015

Smink gör under!

Måste börja använda mitt stativ igen. Hade ju en period då alla bilder och speciellt alla selfies och outfit bilder var tagna med hjälp av mitt stativ. Sen blev jag lat, ja men jag har ingen bra vägg egentligen att fota mot, så måste skapa en vägg, samt att plocka upp den m.m. men nu när jag ser mina selfies bilder så tänker jag bara, bilderna skulle bli så mycket bättre med ett stativ och de inte var så nära, en mer helhets bild där man ser vad man har på sig m.m. Så det ska jag nog öva på nästa vecka faktiskt. Men idag blir det bara en sån här enkel bild med mig i en skön långärmad tröja, skippade halsduken på bilden men ska slänga på den igen.

Lite smink gör ju föresten under! Såg super blek och ledsen ut i ansiktet när jag vaknade, men med lite bryn, fransar och bronser så såg jag plötsligt ite piggare och friskare ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar