söndag 24 maj 2015

Ser ut som ett barn under stress

Halsen är något bättre men fortfarande öm. SUCK! Haha det är ju snart juni nu ska jag banne mig inte bli sjuk, så jag sitter med halsduk och äter frukt. Bästa kuren faktiskt. Förutom det slutar jag den här dagen med att ha hunnit klart med allt pill som skulle göras inför nästa vecka, boka tid, stämma av och rätta till. Så skönt med tanke på hur stressad jag varit! Kommer dock inte släppa stressen hundra porcentigt fören jag fått samtalet som jag väntar in i nästa vecka tors-sön kommer det. Ingen aning om vilken av de dagarna deet blir heller.. AH!

När jag blir stressad ser jag ut som ett barn. Haha super konstigt? Men när jag blir stressigt så vidgas mina ögon som tusan och ja, när jag får riktigt stora ögon ser jag verkligen ut som ett barn. Gör inte alla det? Ah nej nu ska jag fixa i ordning mig för sängen och kanske en avslutande film för den här veckan. Hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar